Min träning just nu

Just nu satsar jag lite extra på träningen och det innebär att jag tränar 4-5 dagar i veckan, mer pulshöjande styrketräning samt ett konditionspass. Jag vilar endast 30-60 sek mellan seten. Målet? Få motivationen tillbaka och självklart en bättre form.

Gårdagens pass:

  • Uppvärmning med sidolyft och hantellyft framåt.
  • Superset: hantelpress och sidolyft
  • Bänkpress
  • Superset: militärpress och framåtlutande sidolyft
  • Kabelrodd för ryggen
  • Latsdrag
  • Chins (eftersom jag inte orkar en riktig chins än, hoppar jag upp och håller i på vägen ner)
  • Superset: triceps och biceps
  • Cirkelpass 2 set x 20 sek: armhävningar, axellyft framåt med viktskiva, kettblebellswingar och plankan.
  • Avslutningsvis: stretching!

Idag blir det ett benpass! Skönt med lediga veckodagar :)

träning

 

Leave a comment

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>